piątek, 14 października 2011

Jesienne porządki

Witam.

Tak naprawdę już od wielu tygodni drażnił mnie chaos w linkach na blogu – toteż dziś wreszcie zrobiłam małe jesienne porządki. Podzieliłam wszystkie blogi z „Fraa w gościach” na kategorie tematyczne. Oczywiście, momentami to jest mocno naciągane, bo przecież zarówno western jak i antyk to zasadniczo podkategorie do kultury, a z kolei blogi pamiętnikarskie bardzo często zawierają recenzje książek bądź filmów, więc one też powinny trafić do kultury… Tym niemniej burdel jest już mniejszy. Choć, oczywiście, wskutek tych działań lista linków rozwlekła się nielitościwie, ale tak zasadniczo – komu to by miało przeszkadzać? Nie mi w każdym razie.

A druga rzecz: wnikliwy czytelnik mógł zauważyć, że nagle zwiększyła się liczba notek w poszczególnych kategoriach. Jest to spowodowane tym, że po kilku dniach mordęgi w końcu udało mi się skopiować zawartość bloxa i przerzucić tutaj. Zdaję sobie sprawę z tego, że te importowane notki są w tej chwili porozjeżdżane, niewyjustowane, linki odsyłają nadal do bloxa i ogólnie nie prezentuje się toto zbyt dobrze. Mam w planie to zmienić, ale same przenosiny były na tyle męczące, że kosmetykę zostawiłam na później.


No.
Tak to teraz wygląda.


Wypijmy za to! c[]!! :D

Fraa

2 komentarze:

  1. Witam w ramach rewizyty, dziękując za odwiedziny ;-)
    Podoba mi się tu, tym bardziej, że to blog hobbystyczny o oryginalnej tematyce :D
    Przyznam, że jesteś pierwszą Kobietą, jaką znam, która interesuje się westernami ;-)
    Poza tym - masz bardzo "lekkie pióro" i miło się czyta teksty pisane w takiej stylistyce ;-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Charlie Sorrow.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...