piątek, 8 kwietnia 2011

Fraa współpracuje


Mały wpis organizacyjny.

Jakiś czas temu pojawiła się – obok „Ocen” i „Etykiet” – podstrona „Gryplan albo wishlist”. Chodzi, oczywiście, o listę książek do przeczytania i filmów do obejrzenia. Tytuły już „zaliczone” będą najpierw zaznaczane innym kolorem, później pewnie w ogóle usuwane, a wrażenia z lektury lub seansu, jeśli dobrze pójdzie, pojawią się na blogu. Czy lista zniknie całkowicie, czy też będzie uzupełniana, to już czas pokaże, bo jeszcze nie mam co do tego pewności.

Dziś z kolei pojawia się kolejna podstrona: „Fraa w sieci”. Jakimś cudem ktoś jest skłonny przyjąć od czasu do czasu to, co wyklepię na klawiaturze. Zamierzam z tego korzystać, dopóki ludzie nie oprzytomnieją.
Na podstronie „Fraa w sieci” będzie lista tekstów mojego autorstwa, które wiszą gdzieś w Internecie. Oczywiście to huczne i nonszalanckie „gdzieś w Internecie” oznacza tak naprawdę dość konkretne miejsca: portal poświęcony grom MMORPG MMoGamer (choć w najbliższym czasie nie będę w stanie pisać o żadnej grze, bo – najzwyczajniej w świecie – trochę mi na to czas nie pozwala) oraz portal ogólnofantastyczny Unreal Fantasy, gdzie niecnie zamierzam zapchać e-przestrzeń swoimi wrażeniami głównie z filmów (szczwany plan przewiduje, że w ten sposób blog zostanie odciążony filmowo i nie będzie aż takiej dysproporcji między poszczególnymi kategoriami).

Zaś z boku, nad zegarem od czasu do czasu pewnie pojawi się dyskretna informacja, w razie gdyby w dziale „Fraa w sieci” znalazły się namiary na jakiś nowy kawiarczy tekst.

To by było na tyle, jeśli chodzi o kwestie porządkowe.

6 komentarzy:

  1. Po pobieżnym przejrzeniu książek z serii "Do przeczytania" stwierdzam, że mamy kilka pozycji wspólnych, kilka z kolei już przeczytałam. Mwha. To mnie mobilizuje do przeczytania tychże, ale i tak wiem, że moje plany nijak się mają z rzeczywistością hm....
    A nakanapie bardzo pomaga w uporządkowaniu tej list tak jakby co XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Na tym portalu (u-f) pisze dawny dyrektor mojego gimnazjum xD Zapraszał mnie kiedyś, ale nie miałem czasu xD W każdym razie powodzenia i dużo chęci do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko Ok. Ale po co ten Izrael i ta polityka w to wszystko?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tomaszu:

    Bo ten blog to burdel na kółkach. :) Nie, nie, wróć... To tak ładnie raz zostało nazwane: ten blog jest EKLEKTYCZNY. No. ;]

    Jeśli interesuje mnie to, co pisze gościu o polityce, to jest link. :) Nie ukrywam, że jest to najzwyczajniej w świecie wygodne dla mnie - wygodniej mi skorzystać z bocznej szpalty, niż szukać w zakładkach.
    A zresztą - popieram to co popieram i jestem z tego dumna, ot co. ;]

    Ensis - w razie czego, powołam się na znajomości. :P

    Pseries - mi nie pomaga ani nakanapie, ani filmweb. Chyba sama muszę się porządkować, co w sumie nie napawa mnie optymizmem. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam mam pytanko, co się stało z bestiariumem?

    valvado777@gmail.com

    Pozdrawiam Valvado

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba zmiana serwera czy coś takiego, o ile się orientuję. Ale prace nad naprawą trwają.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...