piątek, 19 listopada 2010

Namiary na kawiarczy blox

Żeby nie przerywać ciągłości, Fraa postanowiła dodać linka do starego bloga w jakimś widocznym miejscu. Miejscem tym jest zakładka u góry strony („Kawiarka ZaFraapowana (blox)”). Dopiero dziś Fraa została uświadomiona, że nie każdy może wiedzieć o co chodzi, a jak ktoś nie wie i hasło „blox” niewiele mu powie, to może w to klikać w dobrej wierze, ufając, że link ten przeniesie po prostu na stronę główną.
Otóż nie. 
On przeniesie na starego bloga.


Tyle kwestii formalnych.



EDIT: Fraa znalazła dużo lepsze miejsce na linka - u dołu strony. W końcu tam (na starym blogu) nic się już nie zmieni, więc nie trzeba tego aż tak eksponować.

6 komentarzy:

  1. 1. Linki są niewidoczne (przynajmniej dla mnie) - znaczy kolor za ciemny
    2. Możesz zrobić listy linków z linkami do wpisów zatytułowane odpowiednio co do kategorii. Choć dla mnie etykiety w całości wystarczą (jako odpowiednik kategorii), za to coś takiego jak "tagi" to dla mnie kwiatek u kożucha...
    3. A mogłabyś dodać kanał rss?
    4. Znowu te antybotowe gówna... wyłącz to, na bloggerze nie ma spamu...

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Kolor będzie rozjaśniony.
    2. Etykiety są spoko, przyzwyczaiłam się. ;]
    3. Nie wiem co to^^
    4. Ojjjj tam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. możliwość subskrypcji :P dodajesz przez dodatki na bloga ;) Chyba nie sądzisz, że włażę tu codzienne żeby patrzeć czy coś napisałaś :P Wszystko mam zasubskrybowane do dynamicznych zakładek w foxie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dole po prawej. ;)
    Było mówić, że subskrypcja, a nie jakieś tam RSS. :P Zresztą nieważne, i tak się domyśliłam. Jestem taka fajna^^

    OdpowiedzUsuń
  5. dla odmiany:
    1. linki są widoczne, przynajmniej dla mnie, ładnie się kontrastują i orzeszki. Albo już zmienione, albo to kwestia ustawień ekranu nie bloga ;P
    2. RSS faktycznie możesz dodać, ale raz, nie korzystam, bo używam tylko do wiadomości z portali, dwa jestem tutaj przynajmniej kilkanaście razy dziennie;)
    3. jak mnie wieki temu zapraszano na gmaila to też miało tam nie być spamu, a teraz co trochę chcą mi penisa powiększać, może się skuszę wreszcie, to mi dadzą spokój...
    Eeeee a faktycznie wyłącz może te obrazki, gupi wyraz kazało mi wpisywać.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Kolorki zmieniłam, także być może to to. A w sumie wcześniej też wszystko widziałam, ale zapewne jako autorka dostrzegam niedostrzegalne^^
    2. Dodane. :)
    3. Jakiiii? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...